torsdag 2 september 2010

Min andra award

Inte illa att på samma dag få inte mindre än två awards. Återigen tackar jag Ann-Sofie för detta! Det betyder mycket för mig och jag känner mig stolt!













Reglerna för denna award är:

I. Kopiera awardbilden till bloggen för att visa att du fått den.
II. Tacka och länka till den man fått den av.
III. Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
IV. Berätta sju intressanta saker om dig själv.

Jag vill nominera dessa sju, utan rangordning, för sina inspirerande och vackra bloggar:

1. Lousie, som redan fått denna award mist 100 gånger, förstår om du inte skickar den vidare IGEN!
2. Petra, som inte har en aaaaning om vem jag är, men som inspirerar mig varje gång jag besöker hennes fina blogg.
3. Ann-Sofie, som har gått från stapplande nybörjare till superduktig scrappare på kort tid.
4. Sukkersött, som alltid har en massa spännade på gång. 
5. Kirsten, som delar med sig av sina vackra alster.
6. Annicka, som skapar vackra alster i massa olika varianter.
7. Marianne, vars blogg är fylld med vackra alster. Lika inspirerande varje gång.

Nu ska jag berätta sju intressanta saker om mig själv, det kan bli betydligt svårare. Jag får göra mitt bästa.....

1. Jag är född och uppvuxen mina första sju år i norrland, flyttade till Stockholm där jag bodde i 17 år, och är nu skåning sedan sju år. Har alltså flyttat över hela Sverige!
2. Jag ska gifta mig i iskyrkan i Jukkasjärvi, snart!
3. Jag älskar dokumentärer.
4. Jag har arbetat som ordningsvakt bl.a. på krogen samt som beväpnad skyddsvakt.
5. Jag är urusel på att hålla kontakt med mina vänner.
6. Jag går gärna och lägger mig klockan åtta på kvällen för att läsa tills jag somnar.
7. Älskar sushi.

4 kommentarer:

  1. Nämen ooooj!! Tusen tack för din supersöta award!! Många många tackkramar till dig Tarja!
    Det är så roligt att få kommentarer från nya "ansikten" :D
    Och titta in hos dem å se vad de skapar och skriver om :)
    Du inspirerar!!
    Å vad roligt med bröllop! Du har verkligen nåt superroligt att se fram emot :D

    Många kramar och trevlig helg!

    //Petra

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Förlåt att det tagit några dagar för mig att skriva till dig! Har plågats av en mindre rolig migrän i ett antal dagar...samt att vi haft dop för minsta barnbarnet med allt som det inneburit i planering och bakning osv osv...
    Om du visste hur glad jag blev för dina såååå snälla ord i min blogg! Fick faktiskt lite tårar i ögonen...så glad blev jag! Tycker alltid att mina saker blir halvdana och att alla andra gör så fina alster...dina ord fick upp mitt scrapparsjälvförtroende några snäpp! Tack för det! När det gäller awards så känner jag att jag är så himla dålig på att skicka till 7 andra och allt det...men jag vill att du ska veta att awarden värmde i hjärtat! Så än en gång:tusen tack! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Hei Vanja. Tusen, tusen takk for denne koselige awarden. Jeg er dessverre ikke noe flink til å følge opp disse awardene, men du skal vite at jeg setter veldig stor pris på dem uansett.

    Veldig koselig å lese at du finner inspirasjon hos meg! Det varmer!

    Du lager kjempeflotte kort og LO'er, Vanja. Takk for titten så langt.

    Lykke til med bryllupet. :)
    Klem fra Kirsten

    SvaraRadera